23 Ocak 2013 Çarşamba

Derbi Terra 125

Sıradaki konuğumuz küçük hacimli ancak bir o kadar da dayanıklı olan Derbi'nin Terra 125 modeli. İlk olarak bakıldığında 700 cc motosikletleri andıran bir yapıda olan Terra 125, Derbi markasının tek ve iddialı modeli. Ülkemizde tercih edilmeyen bir marka olan Derbi'nin en büyük sorunu servis ve yedek parça eksikliği...

Derbi, sürücülerin en zorlu yarışlarda kullanılan motosikletlerden ilham alan bir araç ile macera dünyasına girmek isteyenler için yeni bir konsept yarattı. Bu motosiklet, hem şehir içinde hem de şehir dışındaki otoyol seyahatlerinde kullanımı kolay ve çok amaçlı olmasının yanı sıra pistlerde, patikalarda ve orman yollarında seyahat için yaratılmış çok işlevli ve çevik bir motosiklet özelliklerine de sahiptir.

Yeni Terra Adventure 125, 125 cc kategorisinde ilk defa bir "Macera" estetiği sunarak yenilikçi bir stil ve konsept ortaya koymanın yanı sıra, hatlarının gücü onu ilk bakışta gerçek bir macera motosikleti gibi gösteren parçalardan gelir. Maksimum kullanım çeşitliliğini, rahatlığı, en zorlu ve riskli yollarda bile güvenliği garanti etmek için üst kaporta eki ile kombine edilen ön far koruyucusuna ve ergonomik el koruyucusuna sahiptir. Aksesuar olarak aracın yük taşıma kapasitesini artırmak için arka alüminyum bagaj eklenebilir.

Bu yeni model hem şehir içinde hem de arazide sürüş için tasarlanmıştır. Süspansiyon sistemi tamamen yenidir. Daha büyük çaplı (41 mm) ve daha uzun süspansiyonlu (175 mm) bir ön amortisörden ve motosiklete daha fazla denge ve sağlamlık sunarken yerin daha iyi kavranması için daha kolay ve rahat bir sürüşü garantileyen ayarlanabilen ön yük yaylı bir tek arka amortisörden oluşur. Bu elemanlarla, motorculara en engebeli arazilerde bile güvenli bir sürüş sunar.
Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Silindir hacmi
124.2 cc
Max güç
15 hp 9.250 rpm'de
Max tork
-
Besleme
Karbüratör
Soğutma
Sıvı ile
Debriyaj
Islak tip
Vites
6 vites
Arka fren
220 mm tek disk ile
Ön fren
300 mm tek disk ile
Jantlar
-
Ön lastik
İç lastikli 90/90-21"
Arka lastik
İç lastikli 130/80-17"
Uzunluk
2.192 mm
Genişlik (En geniş yer)
815 mm
Aks aralığı
1.451 mm
Sele yüksekliği
861 mm
Kuru ağırlık
121 kg
Yakıt deposu
11 lt.
En yüksek hız
-
Egzost çıkışı
Euro 3 normlarında
UĞUR KARAKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @RenkliObjektif