23 Ocak 2013 Çarşamba

Enduronun babası 1200 GS ! Adventure


BMW R1200 GS! enduro da son nokta

Enduro severlerin son durağı olmasını istediği bir motor r1200 gs! onu fazla övmeye gerek yok. 1200 cm3 hacmi 98 beygirlik motoru ve yüksek şasisiyle çıkabilecek tüm engelleri aşabilecek bir motor o! Fiyatı ise 50 bin lira




Motor

Tipi: Hava/yağ soğutmalı yatık çift motor ('Boxer'), 4 zamanlı, tek eksantrik ve bir silindir için dört supap, merkezi denge mili

Çap x Strok: 101 mm x 73 mm

Silindir Hacmi: 1.170 cc

Motor Gücü: 7.500 dev/dak'da 105 bg

Azami Tork: 5.750 dev/dak'da 115 Nm

Kompresyon oranı: 12.0 : 1

Karışım kontrolü / Motor yönetimi: Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon/BMS-K aşırı beslemede yakıt kesme özellikli dijital motor yönetim sistemi, çift ateşleme

Emisyon kontrolü: Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı

Performans / Yakıt tüketimi

Azami hız: 200 km/sa üzerinde

90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi: 4,6 lt

120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi: 6,1 lt

Yakıt tipi: Kurşunsuz süper, 95 (RON) oktan oranı, otomatik darbe kontrolü özelliği nedeniyle minimum 91 (RON) oktan benzin ile de kullanılabilir

Elektrik Sistemi

Alternatör: Üç fazlı alternatör 720 W

Akü: 13 V / 14 Ah, bakım gerektirmez

Güç Aktarımı

Debriyaj: Hidrolik olarak kontrol edilen tek diskli kuru tip debriyaj

Şanzıman: Helisel dişli takımlı ve daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman

Tahrik: Şaft tahrikli

Şasi / Frenler

Şasi: Ön ve arka kısımları bağımsız iki parçalı şasi, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi

Ön çatal / süspansiyon: BMW Motorrad Telelever, orta askı çapı 41 mm, merkezi amortisör, 9 farklı mekanik amortisör açılma ayarı seçeneği

Arka çatal / süspansiyon: BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak; WAD amortisör (harekete bağlı sönümleme), hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı

Hareket mesafesi ön/arka: 210 mm / 220 mm

Tekerlekler arası mesafe (normal konumda): 1.510 mm

Kaster (normal konumda): 89 mm

Gidon açısı (normal konumda): 65.2°

Jantlar: Çapraz kollu

Ön jant: 2.50 x 19"

Arka jant: 4.00 x 17"

Ön lastik: 110/80 R 19

Arka lastik: 150/70 R 17

Ön fren: Çift disk, yüzer tip fren diskleri, 305 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper

Arka fren: Tek disk, çap 265 mm, çift pistonlu yüzer kaliper

ABS Opsiyonel ekstra: BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre), kapatılabilir

Ebatlar / Ağırlıklar

Uzunluk: 2.240 mm

Genişlik (aynalar dahil): 989 mm

Yükseklik (aynalar hariç): 1.525 mm

Sele yüksekliği, yüksüz durumda: 909 / 890 mm

Bacak içi bombesi, yüksüz durumda: 2.000 / 1.960 mm

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla (1): 256 kg

Kuru ağırlık (2): 223 kg

İzin verilen toplam ağırlık: 475 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla): 216 kg

Kullanılabilen depo kapasitesi: 33,0 l

UĞUR KARAKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @RenkliObjektif