Enduro severlerin son durağı olmasını istediği bir motor r1200 gs! onu fazla övmeye gerek yok. 1200 cm3 hacmi 98 beygirlik motoru ve yüksek şasisiyle çıkabilecek tüm engelleri aşabilecek bir motor o! Fiyatı ise 50 bin lira
Motor
Tipi: Hava/yağ soğutmalı yatık çift motor ('Boxer'), 4 zamanlı, tek eksantrik ve bir silindir için dört supap, merkezi denge mili
Çap x Strok: 101 mm x 73 mm
Silindir Hacmi: 1.170 cc
Motor Gücü: 7.500 dev/dak'da 105 bg
Azami Tork: 5.750 dev/dak'da 115 Nm
Kompresyon oranı: 12.0 : 1
Karışım kontrolü / Motor yönetimi: Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon/BMS-K aşırı beslemede yakıt kesme özellikli dijital motor yönetim sistemi, çift ateşleme
Emisyon kontrolü: Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / Yakıt tüketimi
Azami hız: 200 km/sa üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi: 4,6 lt
120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi: 6,1 lt
Yakıt tipi: Kurşunsuz süper, 95 (RON) oktan oranı, otomatik darbe kontrolü özelliği nedeniyle minimum 91 (RON) oktan benzin ile de kullanılabilir
Elektrik Sistemi
Alternatör: Üç fazlı alternatör 720 W
Akü: 13 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç Aktarımı
Debriyaj: Hidrolik olarak kontrol edilen tek diskli kuru tip debriyaj
Şanzıman: Helisel dişli takımlı ve daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik: Şaft tahrikli
Şasi / Frenler
Şasi: Ön ve arka kısımları bağımsız iki parçalı şasi, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi
Ön çatal / süspansiyon: BMW Motorrad Telelever, orta askı çapı 41 mm, merkezi amortisör, 9 farklı mekanik amortisör açılma ayarı seçeneği
Arka çatal / süspansiyon: BMW Motorrad Paralever sistemli dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak; WAD amortisör (harekete bağlı sönümleme), hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka: 210 mm / 220 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda): 1.510 mm
Kaster (normal konumda): 89 mm
Gidon açısı (normal konumda): 65.2°
Jantlar: Çapraz kollu
Ön jant: 2.50 x 19"
Arka jant: 4.00 x 17"
Ön lastik: 110/80 R 19
Arka lastik: 150/70 R 17
Ön fren: Çift disk, yüzer tip fren diskleri, 305 mm çap, 4 pistonlu sabit kaliper
Arka fren: Tek disk, çap 265 mm, çift pistonlu yüzer kaliper
ABS Opsiyonel ekstra: BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre), kapatılabilir
Ebatlar / Ağırlıklar
Uzunluk: 2.240 mm
Genişlik (aynalar dahil): 989 mm
Yükseklik (aynalar hariç): 1.525 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda: 909 / 890 mm
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda: 2.000 / 1.960 mm
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla (1): 256 kg
Kuru ağırlık (2): 223 kg
İzin verilen toplam ağırlık: 475 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla): 216 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi: 33,0 l
UĞUR KARAKAYA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder