Motor
Tipi: Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı iki silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap, kuru karterli yağlama
Çap x strok: 82 mm x 75,6 mm
Kapasite: 798 cc
Motor gücü:7.000 dev/dak'da 71 bg
(gücü 5.000 dev/dak'da 34 bg'ye düşürmek mümkün)
Azami tork:4.500 dev/dak'da 75 Nm (güç azaltılmış halde 3.000 dev/dak'da 57 Nm)
Kompresyon oranı:12.0 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi:Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / dijital motor yönetimi (BMS-K+)
Emisyon kontrolü:Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / yakıt tüketimi
Azami hız:yaklaşık 185 km/sa
90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 3,7 lt
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 5,2 lt
Yakıt tipi: Kurşunsuz normal, minimum oktan oranı 91 (RON)
Elektrik sistemi
Alternatör: üç fazlı 400 W alternatör
Akü: 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj: Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman: Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik: Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir
Yürüyen aksam / frenler:
Yürüyen aksam:Çelik borulu boşluklu yürüyen aksam tasarımı, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon: Teleskopik çatal, Ø 41 mm
Arka çatal / süspansiyon: Dökme alüminyum ikili çelik salıncak, merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü el ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir
Süspansiyon mesafesi ön / arka: 180 mm / 170 mm
Tekerlekler arası mesafe: 1,575 mm
Kaster: 92 mm
Gidon açısı: 64°
Jantlar: Dökme alüminyum jantlar
Ön jant: 2,50 x 19”
Arka jant: 3,50 x 17”
Ön lastik: 110/80 - 19 59H
Arka lastik: 140/80 - 17 69H
Ön fren: Tek disk fren, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Arka fren: Tek diskli fren, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper
ABS: İsteğe bağlı ekstra: BMW Motosiklet ABS (devre dışı bırakılabilir)
Boyutlar / ağırlıklar
Uzunluk: 2,280 mm
Genişlik: (aynalar dahil) 890 mm
Yükseklik (aynalar hariç): 1,240 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda: 820 mm (alçak sele: 790 mm, alçaltılmış süspansiyon: 765 mm, konfor sele: 835 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda: 1.810 mm (alçak sele: 1.760 mm, alçaltılmış süspansiyon: 1,710 mm, konfor sele: 1.840 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt
deposuyla 1) : 199 kg
Kuru ağırlık 2) : 179 kg
İzin verilen toplam ağırlık:436 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 349 kg)
Yük kapasitesi (standart donanımla) : 237 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 150 kg)
Kullanılabilen depo kapasitesi: 16 l
Yedek depo:yaklaşık 4,0 lt
Tipi: Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı iki silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap, kuru karterli yağlama
Çap x strok: 82 mm x 75,6 mm
Kapasite: 798 cc
Motor gücü:7.000 dev/dak'da 71 bg
(gücü 5.000 dev/dak'da 34 bg'ye düşürmek mümkün)
Azami tork:4.500 dev/dak'da 75 Nm (güç azaltılmış halde 3.000 dev/dak'da 57 Nm)
Kompresyon oranı:12.0 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi:Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / dijital motor yönetimi (BMS-K+)
Emisyon kontrolü:Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / yakıt tüketimi
Azami hız:yaklaşık 185 km/sa
90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 3,7 lt
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 5,2 lt
Yakıt tipi: Kurşunsuz normal, minimum oktan oranı 91 (RON)
Elektrik sistemi
Alternatör: üç fazlı 400 W alternatör
Akü: 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj: Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman: Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik: Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir
Yürüyen aksam / frenler:
Yürüyen aksam:Çelik borulu boşluklu yürüyen aksam tasarımı, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon: Teleskopik çatal, Ø 41 mm
Arka çatal / süspansiyon: Dökme alüminyum ikili çelik salıncak, merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü el ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir
Süspansiyon mesafesi ön / arka: 180 mm / 170 mm
Tekerlekler arası mesafe: 1,575 mm
Kaster: 92 mm
Gidon açısı: 64°
Jantlar: Dökme alüminyum jantlar
Ön jant: 2,50 x 19”
Arka jant: 3,50 x 17”
Ön lastik: 110/80 - 19 59H
Arka lastik: 140/80 - 17 69H
Ön fren: Tek disk fren, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Arka fren: Tek diskli fren, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper
ABS: İsteğe bağlı ekstra: BMW Motosiklet ABS (devre dışı bırakılabilir)
Boyutlar / ağırlıklar
Uzunluk: 2,280 mm
Genişlik: (aynalar dahil) 890 mm
Yükseklik (aynalar hariç): 1,240 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda: 820 mm (alçak sele: 790 mm, alçaltılmış süspansiyon: 765 mm, konfor sele: 835 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda: 1.810 mm (alçak sele: 1.760 mm, alçaltılmış süspansiyon: 1,710 mm, konfor sele: 1.840 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt
deposuyla 1) : 199 kg
Kuru ağırlık 2) : 179 kg
İzin verilen toplam ağırlık:436 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 349 kg)
Yük kapasitesi (standart donanımla) : 237 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 150 kg)
Kullanılabilen depo kapasitesi: 16 l
Yedek depo:yaklaşık 4,0 lt
UĞUR KARAKAYA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder