23 Ocak 2013 Çarşamba

F650 GS

Bmw'nin GS serisinden bir motosiklet daha! Bu kes F650 GS! Hem BMW'ye hemde enduroyo yeni girenler için 650 cc kategorisinde bir model. Suzuki'nin DL650A modeline rakip olan BMW F650 GS, rakibiyle de aynı fiyatı sunuyor...


Motor 
Tipi: Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı iki silindirli motor, üstten çift eksantrik, silindir başına dört supap, kuru karterli yağlama 
Çap x strok: 82 mm x 75,6 mm 
Kapasite: 798 cc 
Motor gücü:7.000 dev/dak'da 71 bg
(gücü 5.000 dev/dak'da 34 bg'ye düşürmek mümkün) 
Azami tork:4.500 dev/dak'da 75 Nm (güç azaltılmış halde 3.000 dev/dak'da 57 Nm) 
Kompresyon oranı:12.0 : 1 
Karışım kontrolü / motor yönetimi:Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / dijital motor yönetimi (BMS-K+) 
Emisyon kontrolü:Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı

Performans / yakıt tüketimi 
Azami hız:yaklaşık 185 km/sa

90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 3,7 lt 
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi: 5,2 lt 
Yakıt tipi: Kurşunsuz normal, minimum oktan oranı 91 (RON)

Elektrik sistemi 
Alternatör: üç fazlı 400 W alternatör
Akü: 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez 

Güç aktarımı 
Debriyaj: Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj 
Şanzıman: Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman 
Tahrik: Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir 

Yürüyen aksam / frenler: 
Yürüyen aksam:Çelik borulu boşluklu yürüyen aksam tasarımı, yük taşıyan motor 
Ön çatal / süspansiyon: Teleskopik çatal, Ø 41 mm 
Arka çatal / süspansiyon: Dökme alüminyum ikili çelik salıncak, merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü el ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir 
Süspansiyon mesafesi ön / arka: 180 mm / 170 mm 
Tekerlekler arası mesafe: 1,575 mm 
Kaster: 92 mm 
Gidon açısı: 64° 
Jantlar: Dökme alüminyum jantlar 
Ön jant: 2,50 x 19” 
Arka jant: 3,50 x 17” 
Ön lastik: 110/80 - 19 59H 
Arka lastik: 140/80 - 17 69H 
Ön fren: Tek disk fren, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper 
Arka fren: Tek diskli fren, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper 
ABS: İsteğe bağlı ekstra: BMW Motosiklet ABS (devre dışı bırakılabilir) 

Boyutlar / ağırlıklar 
Uzunluk: 2,280 mm 
Genişlik: (aynalar dahil) 890 mm 
Yükseklik (aynalar hariç): 1,240 mm 
Sele yüksekliği, yüksüz durumda: 820 mm (alçak sele: 790 mm, alçaltılmış süspansiyon: 765 mm, konfor sele: 835 mm) 
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda: 1.810 mm (alçak sele: 1.760 mm, alçaltılmış süspansiyon: 1,710 mm, konfor sele: 1.840 mm) 
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt
deposuyla 1) :
 199 kg 
Kuru ağırlık 2) : 179 kg 
İzin verilen toplam ağırlık:436 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 349 kg) 
Yük kapasitesi (standart donanımla) : 237 kg (alçaltılmış süspansiyon ile 150 kg) 
Kullanılabilen depo kapasitesi: 16 l 
Yedek depo:yaklaşık 4,0 lt

UĞUR KARAKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @RenkliObjektif