23 Ocak 2013 Çarşamba

V-Strom DL650A

Motosiklet dünyasından Honda ve Yamaha'nın gerisinde kalan Suzuki'nin güncellenmiş V-STROM modeli ile karşınızdayız. Markanın eski olan DL1000 modelinin yerini alan bu motosiklet Yamaha ve Honda'ya oranla daha az iddialı bu model küçük motor hacmi ve düşük fiyatıyla müşterilerinin ilgisini çekme çabasında...
Motor
  Tipi: 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, çift buji, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
  Supaplar: 4, silindir başına
  Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
  Silindir hacmi: 645 cm3
  Çap: 81,0 mm
  Strok: 62,6 mm
  Sıkıştırma oranı: 11,5 : 1
  Maksimum güç: 67 hp / 8800 dd
  Maksimum tork: 60 Nm / 6400 dd

  Aktarma
  Tipi: Zincirli
  Şanzıman sıralaması: 6-vites

  Elektrik
  Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme (Transistörlü)
  Çalıştırma sistemi: Elektrikli marş

  Ölçüler ve Kuru Ağırlık
  Toplam uzunluk: 2290 mm
  Toplam genişlik: 840 mm
  Toplam yükseklik: 1390 - 1420 - 1450 mm (ön cam yüksekliği ayarlanabilir)
  Aks arası mesafe: 1555 mm
  Zeminden yükseklik: 165 mm
  Sele yüksekliği: 820 mm
  Çalışır ağırlık: 217 kg (220 kg ABS'li)
  Yakıt depo kapasitesi: 22 Litre

  Şasi
  Ön süspansiyon: Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
  Arka süspansiyon: Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
  Ön fren: Çift disk, (ABS versiyonu da mevcut)
  Arka fren: Disk (ABS versiyonu da mevcut)
  Ön lastik ölçüsü: 110/80-R19 M/C (59H) Tubeless
  Arka lastik ölçüsü: 150/70-R17 M/C (69H) Tubeless


UĞUR KARAKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @RenkliObjektif